Klantenservice

Wij streven naar een langdurig en prettige relatie met onze klanten. Wij geloven in het leveren van zowel uitstekende producten als klantenservice.

Bestellen is heel eenvoudig! Vul het winkelmandje met jouw favoriete producten. Alle prijzen staan vermeld inclusief BTW. Als je klaar bent om af te rekenen log dan in als je al een account hebt of maak een account aan. Vergeet niet de bevestigingslink te klikken in de bevestigingsmail die we je sturen. Kies de gewenste betaalmethode en klik op de button bevestigen. Door op deze knop te drukken ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden en wordt de transactie gesloten. Nadat wij de betaling hebben ontvangen, versturen wij een e-mail met een overzicht van de bestelling en zetten verzending van de bestelling in gang. Zie hiervoor meer informatie onder het kopje afleverprocedure.

Wij accepteren iDeal, creditcards (Visa- en Mastercard), Mr. Cash, Sofort, Giropay, overboekingen en rembours (+ €5,95 extra bezorgkosten) als betalingsmethodes. Alle communicatie verloopt via een beveiligde verbinding (SSL). Bezorging in Nederland, België en Duitsland. Als je een bestelling op de website van Moroccan Garden plaatst, zorgen wij ervoor dat deze netjes en snel wordt afgeleverd op het gewenste adres. Moroccan Garden maakt hiervoor gebruik van de dienstverlening van het transportbedrijf TNT en DHL.

Hoe werkt betalen via bankoverschrijving? Overboeking

U kunt uw aankopen bij Moroccan Garden eenvoudig betalen d.m.v. een bankoverschrijving. Nadat u uw bestelling bevestigd kunt u kiezen voor een betaling middels bankoverschrijving (Bank Transfer). Hier kunt u nogmaals uw e-mailadres controleren en deze bevestigen. Hierna krijgt u per email alle gegevens om de betaling over te kunnen boeken. Let op dat u het unieke betalingskenmerk juist overneemt.

Aan betalen met Bankoverschrijving zijn geen kosten verbonden.

Uw voordelen:

  • U kunt zelf bepalen wanneer u de betaling overmaakt.

Let op: Indien u kiest voor betaling middels overboeking is de levertijd 3-5 werkdagen langer dan normaal i.v.m. verwerking van de betaling. Pas als de betaling bij ons binnen is zal de productie gestart worden.

Zodra wij het pakket versturen ontvang je een e-mail van onze vervoerder met een Track & Trace link. Als een pakket niet bij je afgeleverd kan worden, wordt het standaard bij je buren aangeboden. Als het pakket ook niet bij de buren kan worden afgeleverd, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de tweede bezorging zijn afhankelijk van de dag van de eerste bezorging. Als jij en je buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vind je een bericht in je brievenbus. Daarop staat waar je de zending kunt ophalen. Hiervoor heb je drie weken de tijd. Na deze periode wordt het pakket naar Moroccan Garden retour verzonden.
De levertijd in Nederland tijdens werkdagen bedraagt 48-60 uur. Levertijd voor België en Duitsland 3-5 dagen.

Gratis verzending vanaf € 30,- in Nederland

De verzendkosten naar een adres in Nederland zijn € 5,95,-. Vanaf een besteding van € 30,- nemen wij deze verzendkosten voor onze rekening (alleen geldig in Nederland!). Verzendkosten naar een adres in Belgie en Duitsland zijn € 8,40.

Een bestelling kan op een ander afleveradres bezorgd worden met eventueel een persoonlijk wenskaartje. Neem hiervoor contact op met ons.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Burgemeester van leeuwenlaan 3
1064 KJ Amsterdam
Nederland
Tel: +31 (0)85 060 2096
E-mail: info@moroccangarden.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webwinkelkeur waar Moroccan Garden bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Ja, dat kan. Je kunt bij het invoeren van je bestelling een ander afleveradres invoeren.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@moroccangarden.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Cosmetische producten kunnen, in verband met hygiene en houdbaarheid, alleen ongeopend geretourneerd worden. Stuur bij je zending een kopie van het bestelformulier mee.

De bezorging is afhankelijk van de dag en het tijdstip van de bestelling en de ontvangst van jouw betaling op onze rekening. Zie de bezorgservice voor gedetailleerde informatie.
Neem contact op met ons. Wij zullen je probleem dan direct proberen op te lossen!